Ziyaretçi Profili
Avrasya Ambalaj Fuarı 2022
Ambalaj endüstrisinin lider fuarı 12-15 Ekim 2022 tarihlerinde sektörü 27. kez buluşturacak!
(Pazartesi – Cuma 09:00 – 18:00)
Avrasya Ambalaj Fuarı - Ziyaretçi Profili
Ambalaj ve paketleme alanında faaliyet gösteren firmalar, ticaret hacimlerini artırmayı amaçlıyor. Bunun için firmaların sektörel trendleri takip ederek marka değerlerine yatırım yapmaları gerekiyor. Bu anlamda fuarlar fırsatlarla dolu. Devasa boyutlu etkinlik kapsamında, tüketici firmalar yenilikçi teknolojilerle tanışıp yeni müşterilerle buluşuyor. Bu organizasyonlar sayesinde firmalar ürün ve teknolojilerini tanıtıyor. Nitekim satış fırsatları yaratmak ve yeni bağlantılar kurmak isteyen firmalar, fuarların sadık ziyaretçi ve katılımcıları olma özelliği taşıyor.
Avrasya Ambalaj Fuarı, üretim, depolama ve ambalajlama süreçlerindeki yenilikleri ziyaretçilerle buluşturuyor. Fuar, makina, ürün, donanım ve teknolojileri 360 derece bakış açısıyla ziyaretçilerine sunuyor.
Avrasya Ambalaj Fuarı’nı Ziyaret Etmenin Avantajları Nelerdir?
Ülkemiz, uluslararası ambalaj ürünleri sektöründe payını yükseltiyor. Bu noktada, doğu ve batı kültürü arasında köprü vazifesi görmemiz önemli. Yerli firmalarımız dev boyutlu uluslararası sektörlere uygun fiyatlı çözümler sunuyor. Avrasya Ambalaj Fuarı, hedef katılımcılarına yüksek çıtalı nedenler sıralıyor. Bu nedenleri birlikte inceleyelim:
● Fuarlara katılım ve ziyaret sayesinde büyük etkili fırsatların temelleri atılıyor.
● Mesleki gelişim imkânı sağlıyor.
● Sektörün öncü firmalarına aynı çatı altında ve aynı zaman diliminde ulaşıyor.
● Yeni iş ortaklıkları için ortam oluşuyor.
● Sektörün tüm dinamiklerini içeren kapsamlı bilgiye ulaşılıyor.
● Hedef müşteri kitlesi ve piyasayı değerlendirme ortamı oluşuyor.
● Satın alma amaçlı ziyaretçiler, ürünlerin tüm özelliklerine kolayca ulaşıyor.
● Yenilikleri keşfetmeniz kolaylaşıyor.
● Uluslararası bağlantılara zemin hazırlanıyor.
● Rakiplerinizin konumunu objektif olarak değerlendirebilirsiniz.
●Yeni satış teknikleri geliştirebilirsiniz.
●Fuarlarda yer almak firmanıza hatırı sayılır prestij sağlıyor.
● Tasarımcılar için motive edici süreçler içeriyor.
● Edindiğiniz bilgi ve deneyimleri Ar-Ge çalışmalarında girdi olarak kullanma fırsatı sunuyor.
Fuarı kimler ziyaret ediyor?
● Gıda
● Tekstil, ayakkabı, hazır giyim
● Matbaa, kırtasiye
● Temizlik ürünleri
● İlaç ve medikal
● İçecek
● Kozmetik ve kişisel bakım
● Otomotiv
● Yapı malzemeleri
● Züccaciye
● Elektrikli ev aletleri
● Beyaz eşya
Sektörlerinde faaliyet gösteren firma temsilcileri Avrasya Ambalaj Fuarı’nın öncelikli ziyaretçileridir.
Avrasya Ambalaj Fuarı Ziyaretçilerinin Beklentileri Nelerdir?
Paketleme alanında çoklu endüstri ihtiyaçlarını karşılamak isteyen firmalar için Avrasya Ambalaj Fuarı fırsata dönüşüyor. Ziyaretçilerin beklentilerini karşılayacak ikincil ve üçüncül ambalaj ürünleri yanı sıra yeni teknolojiler sergileniyor.
Avrasya Ambalaj İstanbul Fuarı’nı ziyaret ederek;
“Beklentilerimizin çok ötesinde bir fuardı. İleride geliştirmeyi planladığımız ürün gruplarımız için bile ambalaj çözümlerini bu fuarda şimdiden bulduk.“

“Koç Grubu’nun merkezi satın alıma kuruluşuyuz. Fuarı ilk defa ziyaret ettim. Oldukça büyük bir fuar olduğunu gördüm. Geri dönüştürülmüş ürünler ve tek kullanımlık ürünler konusunda çok sayıda firma ile tanışma fırsatım oldu.”

“Fuarı ilk kez ziyaret ediyoruz. Ambalaja yönelik her türlü ürün ile ilgileniyoruz. Tüm üreticilerin bu fuarda olması çok güzel. Aradığımız tüm ürünleri bulduk.”

“Fuarın ilk gününden beri buradayım, firmalar ve ürünleri ile ilgili ihtiyacım olan ön bilgileri toparladım, yeni kontaklar buldum. Bazı Türk firmaları ile çalışmayı umuyorum.”

“Gıda kutuları, pet bardak gibi özellikle gıdaya yönelik ambalaj ürünleri arıyordum ve aradığım tüm ürünleri buldum. Doğru ambalaj tedarikçilerini bulmak bakımından mutlaka bu fuarın ziyaret edilmelerini herkese tavsiye ederim.”

“Çok geniş kapsamlı katılımcısıyla çok güzel organize edilmiş bir fuar. Fuarı önceden de bildiğimiz için görüşmeleri zamanında bitirebilmek için birkaç kişi geldik ve verimli görüşmeler gerçekleştiriyoruz.”
